Версия для слабовидящих

План работы Родительского университета на 2024/2025 учебный год


План работы Бацькоўскага ўніверсітэта

на 2024/2025 навучальны год

 

Мэта Бацькоўскага ўніверсітэта – павышэнне педагагічнай і псіхалагічнай культуры бацькоў, фарміраванне адказнага, пазітыўнага бацькоўства. Універсітэт педагагічных ведаў для бацькоў павінен садзейнічаць устанаўленню кантактаў бацькоў са школай, узаемадзеянню бацькоў і педагогаў у выхаванні, развіцці і сацыялізацыі дзіцяці.

 

Асноўныя задачы Бацькоўскага ўніверсітэта:

  • фарміраванне каштоўнасна-сэнсавых асноў бацькоўства; актуалізацыя пачуцця адказнасці за выкананне бацькоўскіх функцый;
  • фарміраванне і развіццё псіхолага-педагагічных кампетэнцый бацькоў у галіне сямейнага выхавання (фарміраванне ведаў аб сямейнай псіхалогіі, дзіцяча-бацькоўскіх адносінах, узроставых асаблівасцях дзяцей, фарміраванне гарманічных сямейных адносін, навыкаў канструктыўнага ўзаемадзеяння з дзецьмі і інш.), садзейнічанне развіццю навыкаў самаадукацыі бацькоў;
  • забеспячэнне мэтанакіраванай работы па прафілактыцы сямейнага няшчасця і сацыяльнага сіроцтва, зніжэнне рызыкі канфліктных сітуацый і крызісных станаў, узнікнення цяжкасцей у сямейным выхаванні, аказанне своечасовай псіхолага-педагагічнай і інфармацыйнай дапамогі сем'ям, якія трапілі ў цяжкую жыццёвую сітуацыю;
  • арганізацыя эфектыўнага супрацоўніцтва і партнёрства бацькоў навучэнцаў і ўстановы адукацыі і г.д.

Мэтавая група - бацькі (законныя прадстаўнікі) навучэнцаў.

 Напрамкі працы Бацькоўскага ўніверсітэта:

 Арганізацыйны:

-фарміраванне вочнай і дыстанцыйнай формаў навучання ў Бацькоўскім універсітэце;

-распрацоўка «Інтэрнэт-сайта бацькоўскага ўніверсітэта»;

-стварэнне ў папулярных сацыяльных сетках («УКантакце», «Аднакласнікі», «Facebook») Інтэрнэт-рэсурсаў для размяшчэння інфармацыі аб дзейнасці Бацькоўскага ўніверсітэта (анонс маючых адбыцца сустрэч, навіны аб мінулых сустрэчах, матэрыялы адукацыйнага характару для бацькоў і г.д.) .

  1. Інфармацыйна-асветніцкі:

-прэзентацыя зместу праграмы і мерапрыемстваў Бацькоўскага ўніверсітэта;

-арганізацыя псіхолага-педагагічнай асветы бацькоў па розных аспектах сямейнага выхавання:

-прававое: аб магчымасцях, правах і абавязках у ажыццяўленні адукацыйных патрэб сям'і;

-псіхолага-педагагічнае: аб метадах і формах выхавання, навучання дзіцяці;

-грамадзянская: аб шляхах развіцця адукацыі, школы.

-кансультаванне бацькоў па юрыдычных, псіхолага-педагагічных і іншых праблемах.

III. Змястоўнае:

-навукова-метадычнае забеспячэнне фарміравання псіхолага-педагагічнай кампетэнтнасці бацькоў у галіне выхавання і развіцця дзяцей з улікам сацыякультурных традыцый, сучасных праблем і асаблівасцей развіцця грамадства;

-пашырэнне выхаваўчага і творчага патэнцыялу бацькоў і сям'і ў цэлым.

Выхаваўчая дзейнасць Бацькоўскага ўніверсітэта будуецца:

-на адзнацы бацькамі ўласнага жыццёвага досведу;

-на набыцці новых спазнанняў у апоры на ўласныя ўнутраныя рэзервы;

-на стабільных зносінах дзяцей і іх бацькоў;

-на фармаванні атмасферы пошуку новых ведаў;

-на самаўдасканаленні бацькоў праз усведамленне імі індывідуальнага погляду на дзіця;

-на развіцці творчых здольнасцяў чальцоў сям'і;

-на ўменні бачыць вынікі развіцця дзяцей;

-на ўменні бачыць цяжкасці і шукаць шляхі іх пераадолення, выбудоўваць усходы поспеху.

Праца Бацькоўскага ўніверсітэта арганізуецца з улікам заканамернасцяў развіцця дзіцяці ў розныя ўзроставыя перыяды па трох прыступках:

I ступень - "Маё дзіця - малодшы школьнік" -для бацькоў навучэнцаў I-IV класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі,

II ступень - "Маё дзіця - падлетак" - для бацькоў навучэнцаў V-IX класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі,

III ступень - "Маё дзіця - старшакласнік" - для бацькоў навучэнцаў X-XI класаў устаноў агульнай сярэдняй адукацыі.

Прапанаваныя напрамкі будуць садзейнічаць уключэнню бацькоў у актыўнае супрацоўніцтва з установай адукацыі у вырашэнні праблем сямейнага выхавання. Арганізацыя ўзаемадзеяння з бацькамі навучэнцаў у рамках Бацькоўскага ўніверсітэта дасць магчымасць аб'яднаць намаганні бацькоў, педагогаў, педагогаў-псіхолагаў, педагогаў сацыяльных і іншых спецыялістаў па арганізацыі канструктыўнага дыялога ў пошуку адказаў на актуальныя пытанні сямейнага выхавання.

Формы правядзення заняткаў:

дыстанцыйныя (вебінары, форумы, on-line кансультацыі, размяшчэнне інфармацыі па актуальных пытаннях сямейнага выхавання на сайце ўстановы вдукацыі, праца на гарачай лініі ўстановы адукацыі, удзел у стварэнні рэкламных буклетаў, візітак, афармленне стэндаў, анкетаванне бацькоў, стварэнне і абнаўленне кутка педагога-псіхолага у кожным класе;прыцягненне бацькоў да ўдзелу ў тэматычных выставах і іншых мерапрыемствах).


 ТЭМАТЫЧНЫ ПЛАН

БАЦЬКОЎСКАГА УНІВЕРСІТЭТА

I ступень - "Маё дзіця - малодшы школьнік"

для бацькоў навучэнцаў I-IV класаў

 

Назва раздзела, тэмы заняткаў, змест вывучаемых пытанняў

Срокі правядзення

Форма правядзення

Адказныя

1 клас

1

Тэма 1. Адаптацыя навучэнцаў у 1-м класе.

Фізіялагічная, псіхалагічная і сацыяльная адаптацыя навучэнцаў школы. Прычыны сацыяльна-псіхалагічнай дэзадаптацыі. Дапамога дзіцяці ў адаптацыі да школы

верасень

лекцыя/ практыкум/ вебінар

класны кіраўнік

Любецкая Л.У.

2

Тэма 2. Рэжым дня школьніка. Захаванне санітарна-гігіенічных норм. Арганізацыя рэжыму дня школьніка. Выхаванне самастойнасці і арганізаванасці ў першакласніка

лістапад

гутарка/ практыкум/ мастар-клас

класны кіраўнік

Любецкая Л.У.

3

Тэма 3. Значэнне сямейных традыцый у фарміраванні і развіцці дзіцяці.

Каштоўнасці, традыцыі і звычаі сям'і. Значэнне прыкладу бацькоў у выхаванні дзіцяці. Значэнне сямейных традыцый у фарміраванні ў дзіцяці жадання працаваць

студзень

круглы стол/ дыскусія/ форум

класны кіраўнік

Лучына Т.І.

4

Тэма 4. Дадатныя эмоцыі ў жыцці школьніка.

Эмоцыі ў нашым жыцці. Значэнне эмацыйна-пачуццёвай сферы для фармавання паўнавартаснай асобы. Рэкамендацыі бацькам па развіццю станоўчых эмоцый дзіцяці

красавік

семінар-практыкум/

псіхалагічны трэнінг

класны кіраўнік

Любецкая Л.У.

2 клас

1

Тэма 1. Як бацькі могуць дапамагчы дзіцяці вучыцца. Захаванне рэжыму дня - важная ўмова паспяховай вучобы дзіцяці. Кантроль бацькоў за выкананнем дамашніх заданняў школьнікаў. Тыповыя памылкі бацькоў у арганізацыі навучальнай працы дзіцяці

кастрычнік

гутарка/ семінар-практыкум/ вебінар

класны кіраўнік

Лучына Т.І.

2

Тэма 2. Галоўныя правілы здаровага ладу жыцця.

Здароўе школьніка і яго поспехі ў вучобе. Фарміраванне здаровага ладу жыцця навучэнцаў малодшых класаў. Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця: рацыянальнае харчаванне, рухальная актыўнасць, станоўчыя эмоцыі. Роля сям'і ў фізічным выхаванні дзяцей. Кодэкс сямейнага здароўя

снежань

круглы стол/ семінар-практыкум/ вебінар

класны кіраўнік

Лучына Т.І.

3

Тэма 3. Уплывы сям'і на эмацыйны стан дзіцяці.

Сямейны дабрабыт і сямейны няшчасце. Фактары, прычыны і індыкатары сямейнага няшчасця. Сем'і са ўтоенай формай няшчасця.

Уплыў унутрысямейных адносін на развіццё асобы і псіхічнае здароўе дзіцяці

люты

лекцыя/ семінар-практыкум/

псіхалагічны трэнінг

класны кіраўнік

Лучына Т.І.

4

Тэма 4. Працоўнае выхаванне дзяцей у сям'і.

Выхаванне ў працы. Роля сям'і ў развіцці працаздольнасці вучня. Як навучыць сучаснае дзіця працаваць

май

круглы стол/ форум/ дыскусія/ майстар-клас

класны кіраўнік

Лучына Т.І.

3 клас

1

Тэма 1. Значэнне школьнай адзнакі ў жыцці дзіцяці.

Адзнака і ацэнка ведаў вучняў. Крытэры адзнакі. Уплыў адзнакі на самаацэнку навучэнцаў. Рэкамендацыі бацькам па фарміраванні ў дзіцяці навыкаў самакантролю, уменні працаваць самастойна, выхавання цікавасці да ведаў

кастрычнік

 

лекцыя/ вебінар

класны кіраўнік

Рафаловіч І.А.

2

Тэма 2. Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці трэцякласнікаў.

Спецыфіка развіцця ўспрымання, увагі, памяці, мысленні ў малодшых школьнікаў. Асаблівасці міжасобасных зносін. Самаацэнка малодшых школьнікаў

снежань

 

лекцыя/ семінар-практыкум/

псіхалагічны трэнінг

класны кіраўнік

Рафаловіч І.А

3

Тэма 3. Здаровая сям'я - здаровае дзіця.

Фарміраванне ўменняў і навыкаў здаровага ладу жыцця. Спорт у жыцці бацькоў і дзяцей. Асноўныя правілы здаровага ладу жыцця

сакавік

 

круглы стол/ дыскусія/ форум

класны кіраўнік

Рафаловіч І.А.

4

Тэма 4. Эфектыўныя зносіны ў сям'і - залог поспеху школьніка.

Сутнасць сямейных зносін. Сям'я як сістэма міжасобасных узаемадзеянняў. Зносіны як працэс узаемаўплыву. Асаблівасці сямейных зносін.Культура сямейных зносін. Уплыў зносін бацькоў з дзецьмі на іх паўнацэннае развіццё. Навыкі эфектыўнай камунікацыі. Стварэнне ў сям'і атмасферы абароненасці, цяпла і кахання

май

круглы стол/ дыскусія/ форум

класны кіраўнік

Рафаловіч І.А.

4 клас

1

Тэма 1. Узроставыя псіхафізіялагічныя асаблівасці навучэнцаў 4-х класаў.

Пазнавальная рэфлексія: здольнасць усвядоміць прычыны навучальных няўдач і поспехаў. Фарміраванне адвольнасці пазнавальных працэсаў: увагі, памяці. Асобасныя асаблівасці малодшых школьнікаў

верасень

лекцыя/ вебінар

класны кіраўнік

Сапега Л.П.

2

Тэма 2. Як навучыць сваё дзіця жыць у свеце людзей.

Выхаванне культуры паводзін і павагі да людзей у вучняў. Фарміраванне правіл паводзін і добрых манер. Культура асобы: культура знешнасці, зносін, гаворкі. Эфектыўныя зносіны: асноўныя складаючыя

снежань

круглы стол/ дыскусія/ форум/ семінар-практыкум

класны кіраўнік

Сапега Л.П.

3

Тэма 3. Дзіця і камп’ютар.

Камп’ютар дома: карысць ці шкоду? Камп’ютарныя гульні.

Уплыў камп’ютара на арганізм і асобу дзіцяці. Плюсы і мінусы выкарыстання камп'ютара школьнікам. Як правільна арганізаваць працу школьніка за камп'ютарам. Захаванне здароўя дзіцяці пры рабоце за камп'ютарам

люты

конференция/ круглый стол/ дыскусія/ форум/ семінар-практыкум

класны кіраўнік

Сапега Л.П.

4

Тэма 4. Кнігі ў жыцці школьніка. Адносіны дзіцяці да вучэбнай і мастацкай літаратуры. Як захаваць любоў да кнігі пры інфармацыйнай перагрузцы ў сучасным свеце

май

круглы стол/ дыскусія/ форум/ вебінар

класны кіраўнік

Сапега Л.П.

 


 ТЭМАТЫЧНЫ ПЛАН

БАЦЬКОЎСКАГА УНІВЕРСІТЭТА

II ступень - "Маё дзіця - падлетак"

для бацькоў навучэнцаў V-IX класаў

 

Назва раздзела, тэмы заняткаў, змест вывучаемых пытанняў

Срокі правядзення

Форма правядзення

Адказныя

5 клас

11

Тэма 1. Адаптацыя дзіцяці на новай ступені навучання.

Фарміраванне новага навучальнага калектыва 5 класа. Адаптацыя дзіцяці ў новым асяроддзі. Цяжкасці адаптацыі пяцікласнікаў да школы

кастрычнік

семінар-практыкум/ вебінар

класны кіраўнік

Бурцава Р.М. 

12

Тэма 2. Дзіця сярод аднагодкаў

Дзіцячы калектыў і яго значэнне ў развіцці асобы школьніка. Патрэбнасці дзіцяці ў прызнанні і самарэалізацыі. Праблемы лідэрства. Развіццё здольнасці да супрацы як перадумова паспяховасці ў жыцці. Як дапамагчы дзіцяці ў наладжванні адносін з аднагодкамі

лістапад

круглы стол/ гутарка/ семінар-практыкум

класны кіраўнік Бурцава Р.М.

13

Тэма 3. Ваша дзіця вырасла.

Асаблівасці малодшага падлеткавага ўзросту. Фізічнае, псіхічнае і сацыяльнае развіццё малодшых падлеткаў. Зносіны падлеткаў з аднагодкамі і дарослымі. Цяжкасці і рызыкі малодшага падлеткавага ўзросту

люты

лекцыя/ гутарка/ вебінар

класны кіраўнік Бурцава Р.М.

14

Тэма 4. Меры пакарання і заахвочванні ў сучаснай сям'і.

Пытанні дысцыпліны ў сям'і з малодшымі падлеткамі. Чаму не працуюць звыклыя метады выхавання. Як стаць падлетку сябрам без страты бацькоўскага аўтарытэту

май

круглы стол/ дыскусія/ форум/ вебінар

класны кіраўнік Бурцава Р.М.

6 клас

21

Тэма 1. Сям'я як персанальнае мікраасяроддзе жыцця і развіцця дзіцяці. Маральныя і культурныя каштоўнасці сям'і.

Дзіця і задавальненне яго патрэб у сям'і. Псіхолага-педагагічныя фактары развіцця і выхавання дзіцяці ў сям'і. Тыпы сямейнага выхавання і іх характарыстыка. Гарманічнае сямейнае выхаванне, яго асноўныя характарыстыкі.

Праблемы маральнага выхавання дзяцей у сям'і. Маральныя традыцыі і звычаі. Каштоўнасці сям'і як аснова выхавання дзіцяці

верасень

лекцыя/ гутарка/ вебінар

класны кіраўнік Дзярновіч Дз.К.

22

Тэма 2. Прафілактыка праблемных паводзін падлеткаў.

Адхіляюцца паводзіны падлеткаў. Формы адыктыўных (залежных) паводзін падлеткаў (курэнне, алкагалізм, наркаманія і інш.). Прычыны залежных паводзін. Прафілактыка залежнасцяў у падлеткавым асяроддзі. Роля бацькоў у папярэджанні паводзінаў падлеткаў, якія адхіляюцца.

снежань

семінар-практыкум/ вебінар/ псіхалагічны трэнінг

класны кіраўнік Дзярновіч Дз.К.

23

Тэма 3. Бяспека падлеткаў у сетцы Інтэрнэт.

Віртуальная рэальнасць: магчымасці і небяспекі. Асноўныя правілы медыябяспекі для бацькоў і падлеткаў. Прафілактыка інтэрнэт-рызыкоў. Як усцерагчы дзіця ад небяспек у сацыяльных сетках

сакавік

Круглы стол/ дыскусія/ форум/ семінар-практыкум/майстар-клас

класны кіраўнік Дзярновіч Дз.К.

24

Тэма 4. Арганізацыя летняга адпачынку падлеткаў.

Правілы бяспечных паводзін улетку. Небяспека вольнага баўлення часу падлеткаў. Аказанне першай медыцынскай дапамогі. Рэкамендацыі бацькам па забеспячэнні бяспекі дзяцей у летні перыяд

май

канферэн-цыя/ семінар-практыкум/ вебінар

класны кіраўнік Дзярновіч Дз.К.

7 клас

31

Тэма 1. Псіхалагічныя і фізіялагічныя асаблівасці сямікласнікаў.

Узроставыя асаблівасці 13-14-гадовых падлеткаў. Спецыфіка развіцця ўвагі, памяці, мыслення. Палавое паспяванне. Здароўе школьніка і яго поспехі ў вучобе

верасень

лекцыя/ гутарка/ вебінар

класны кіраўнік

Сапега Л.І.

32

Тэма 2. Прафілактыка правапарушэнняў падлеткаў.

Проціпраўныя паводзіны непаўналетніх. Фактары і прычыны правапарушэнняў. Падлеткі "групы рызыкі"

лістапад

круглы стол/ гутарка/ вебінар

класны кіраўнік

Сапега Л.І.

інспектар па справах непаўналетніх

33

Тэма 3. Правілы паводзін з падлеткамі: асаблівасці пераходнага ўзросту.

Жыццё сям'і з дзіцем-падлеткам: барацьба прынцыпаў ці пошукі кампрамісаў. Псіхалагічны клімат у сям'і.

Бацькоўскі аўтарытэт. Як яго набыць і як не страціць. Правілы ўзаемадзеяння з падлеткам

люты

канферэнцыя/ дыскусія/ форум/ семінар-практыкум/псіхалагічны трэнінг

класны кіраўнік

Сапега Л.І.

34

Тэма 4. Як павысіць навучальную матывацыю падлеткаў.

Стаўленне падлеткаў да навучання. Страта цікавасці да вучобы ў падлеткаў - што рабіць і як пазбегнуць. Прычыны зніжэння навучальнай матывацыі ў падлеткавым узросце. Як зацікавіць падлетка навучаннем? Матывацыя на поспех

красавік

гутарка/ семінар-практыкум/ псіхалагічны трэнінг

класны кіраўнік

Сапега Л.І.

8  клас

41

Тэма 1. Жыццёвыя мэты падлеткаў.

Мэты падлеткавага перыяду. Пастаноўка мэт і іх дасягненне.

Паспяховасць у школе як адзін з фактараў паспяховага дасягнення мэт.

кастрычнік

лекцыя/ гутарка/ вебінар

класны кіраўнік Сапега Л.І.

42

Тэма 2. Як зберагчы падлетка ад гвалту.

Гвалт і бяспека нашых дзяцей. Віды гвалту. Аналіз праблемных сітуацый. Прафілактыка асноўных рызык. Асаблівасці віктымных паводзін (паводзін "ахвяры")

снежань

канферэнцыя/ форум/ семінар-практыкум/

псіхалагічны трэнінг

класны кіраўнік Сапега Л.І., інспектар па справах непаўналетніх

43

Тэма 3. Асцярожна: суіцыд.

Суіцыд сярод непаўналетніх. Віды і прычыны. Матывы суіцыдальных паводзін у падлеткаў. Індыкатары суіцыдальнай рызыкі. Прафілактыка суіцыдальных паводзін

сакавік

гутарка/ семінар-практыкум/ вебінар

класны кіраўнік Сапега Л.І.

44

Тэма 4. Культура паводзін у канфліктных сітуацыях.

Паняцце "канфлікт". Сужэнскія сваркі і канфлікты. Развод як псіхатраўмуючы фактар. Наступствы разводу для мужа і жонкі і дзяцей.

Сямейныя канфлікты ў дыядзе "бацькі-дзеці", прычыны іх узнікнення. Стратэгіі паводзін у канфлікце, спосабы пераадолення і прафілактыка дзіцяча-бацькоўскіх канфліктаў.

Школьныя канфлікты. Культура паводзін дарослых і дзяцей пры ўзнікненні школьных канфліктаў

май

Круглы стол/ канферэнцыя/ семінар-практыкум/ круглы стол/ дыскусія/

класны кіраўнік Сапега Л.І.

9  клас

1

Тэма 1. Партрэт сучаснага падлетка.

Індывідуальныя асаблівасці падлетка і характэрныя ўзроставыя рысы. Ключавыя перажыванні ўзросту. Асобасныя асаблівасці і асаблівасці зносін. Магчымыя праблемы, знешнія і ўнутраныя канфлікты, стаўленне да вучобы

верасень

лекцыя/ канферэнцыя/ вебінар

класны кіраўнік 

Аўхімовіч Н.У.,

медыцынскі работнік

2

Тэма 2. Агрэсія, яе прычыны і наступствы.

Формы агрэсіўных паводзін падлеткаў. Прычыны агрэсіўнасці і яе ўплыў на ўзаемадзеянне падлетка з навакольнымі людзьмі.

Магчымыя спосабы пераадолення агрэсіўнасці ў паводзінах падлетка. Рэкамендацыі для бацькоў па прафілактыцы і карэкцыі агрэсіўных паводзін падлетка

лістапад

гутарка/ семинар-практикум/ вебинар

класны кіраўнік Аўхімовіч Н.У.

3

Тэма 3. Фарміраванне здаровага ладу жыцця: шкодныя звычкі і як ім супрацьстаяць.

Падлеткавы ўзрост як фактар ​​рызыкі для ўзнікнення шкодных звычак і залежнасцяў. Фарміраванне ў падлеткаў патрэбнасці ў здаровым ладзе жыцця, адказнасці за сваё здароўе. Прафілактыка шкодных звычак.

студзень

лекцыя/ гутарка/ семінар-практыкум

класны кіраўнік Аўхімовіч Н.У.

4

Тэма 4. Прафесійная арыентацыя дзевяцікласнікаў. Як дапамагчы падлетку абраць прафесію?

Прафесійныя намеры і магчымасці навучэнцаў. Уплыў сям'і на выбар прафесіі падлеткам. Як бацькі могуць падтрымаць дзіця пры выбары прафесіі? Знаёмства бацькоў навучэнцаў з вынікамі дыягностыкі схільнасцей, здольнасцей і прафесійных інтарэсаў падлеткаў.

красавік

канферэнцыя/форум/ семінар-практыкум/ вебінар

класны кіраўнік 

Аўхімовіч Н.У.

 


ТЭМАТЫЧНЫ ПЛАН

БАЦЬКОЎСКАГА УНІВЕРСІТЭТА

III ступень - "Маё дзіця - старшакласнік"

для бацькоў навучэнцаў X-XI класаў

Назва раздзела, тэмы заняткаў, змест вывучаемых пытанняў

Срокі правядзення

Форма правядзення

Адказныя

10 клас

11

Тэма 1. Здароўе - гэта жыццё. Прафілактыка ўзнікнення шкодных залежнасцяў. Небяспекі, якія падпільноўваюць нашых дзяцей.

Фактары рызыкі для здароўя сучаснай моладзі.

Шкодныя звычкі.

Захаванне здароўя і правілы здаровага ладу жыцця.

Рызыкі, звязаныя з незаконным абаротам наркотыкаў.

кастрычнік

 

лекцыя/ гутарка/ семінар-практыкум

класны кіраўнік Данілушкін А.М.

12

Тэма 2. Першае каханне ў жыцці вашага дзіцяці.

Асаблівасці юнацкага кахання. Культура паводзін закаханых. Як дапамагчы, а не нашкодзіць сталеючаму дзіцяці.

снежань

 

круглы стол/ дыскусія/ форум/

семінар-практыкум

класны кіраўнік Данілушкін А.М.

13

Тэма 3. Роля сям'і ў фарміраванні рэпрадуктыўнага здароўя юнакоў і дзяўчат.

Рэпрадуктыўнае здароўе юнакоў і дзяўчат. Фактары рызыкі для рэпрадуктыўнага здароўя. Умовы захавання рэпрадуктыўнага здароўя.

Адносіны паміж юнакамі і дзяўчатамі, каханне і сэксуальныя адносіны.

Рызыкоўныя паводзіны моладзі. Незапланаваная цяжарнасць і аборт. Прафілактыка ЗППШ.

Стыль жыцця і рэпрадуктыўнае здароўе моладзі. Уплыў сямейнага выхавання на фармаванне ў падлеткаў каштоўнасці рэпрадуктыўнага здароўя.

сакавік

гутарка/

круглы\ стол/

вебінар

класны кіраўнік Данілушкін А.М.

14

Тэма 4. Як дапамагчы старшакласніку здабыць упэўненасць у сабе?

Уплыў сарамлівасці і няўпэўненасці на навучальныя поспехі старшакласніка. Шляхі пераадолення сарамлівасці і няўпэўненасці старшакласніка дома і ў школе

май

 

круглы стол/ дыскусія/ псіхалагічны трэнінг

класны кіраўнік Данілушкін А.М.

11 клас

21

Тэма 1. Як дапамагчы старшакласніку ў прафесійным самавызначэнні?

Вызначэнне прафесійных схільнасцей і здольнасцей старшакласнікаў. Фактары, якія ўплываюць на выбар прафесіі. Роля бацькоў у працэсе выбару прафесіі і самавызначэнні старшакласніка. Прыярытэты старшакласнікаў у выбары прафесіі. Прафесійныя дынастыі.

Дапамога старшакласнікам у выбары будучай прафесіі.

кастрычнік

семінар-практыкум/форум/

семінар

класны кіраўнік Бакула К.І.

22

Тэма 2. Як усцерагчы дзіця ад залежнасцяў і супрацьпраўных дзеянняў?

Залежныя паводзіны, яго прычыны, фактары рызыкі. Фарміраванне залежнасці.

Віды пагроз, якія ўяўляюць небяспеку для жыцця, фізічнага, псіхічнага і маральнага здароўя і паўнацэннага развіцця старшакласніка.

Рызыкі, звязаныя з незаконным абаротам наркотыкаў.

снежань

 

канферэнцыя/гутарка/

практыкум

класны кіраўнік Бакула К.І.

23

Тэма 3. Падрыхтоўка старшакласнікаў да будучага сямейнага жыцця.

Выхаванне старшакласніка як будучага сем'яніна. Фарміраванне ўсвядомленага стаўлення да ўступлення ў шлюб і будучага сямейнага жыцця. Фарміраванне каштоўнасных адносін да бацькоўства, нараджэння і выхавання дзяцей.

Роля сямейных узаемаадносін і традыцый у падрыхтоўцы старшакласнікаў да сямейнага жыцця

сакавік

 

круглы стол/

дыскусія

форум/

 

класны кіраўнік Бакула К.І.

24

Тэма 4. Як дапамагчы дзіцяці ў перыяд падрыхтоўкі да цэнтралізаваных экзаменаў?

Прафілактыка экзаменацыйнага стрэсу. Фактары, якія ўзмацняюць і якія зніжаюць трывогу. Як дапамагчы старшакласніку зладзіцца з трывогай (мнематэхнікі, прыёмы канцэнтрацыі ўвагі і прыёмы паслаблення ў стрэсавай сітуацыі).

Супрацоўніцтва бацькоў і педагогаў у перыяд падрыхтоўкі старшакласнікаў да экзаменаў. Дапамога ў падрыхтоўцы да экзаменаў: правілы для бацькоў выпускнікоў. Рэжым навучальнай працы і адпачынку ў экзаменацыйны перыяд.

май

семінар-практыкум/майстар клас/

псіхалагічны трэнінг

класны кіраўнік

Бакула К.І.

 

поделиться в: