Версия для слабовидящих

Административные процедуры


Перечень

  административных процедур, осуществляемых Государственным учреждением образования "Дмитровичская средняя школа Березинского района"

Административные процедуры в учреждении образования осуществляются в соответствии с Указом Президента Республики Беларусь от 26 апреля 2010 года № 200 «Об административных процедурах, осуществляемых государственными органами и иными организациями по заявлениям граждан»

адміністрацыйнай

працэдуры

Назва

адміністрацыйнай

працэдуры

Адказны

Дакументы

 і (або) звесткі,

прадастаўляемыя

грамадзянінам для  выканання

адміністрацыйнай  працэдуры

Тэрмін

выканання

працэдуры

 

 

Памер

аплаты

Тэрмін

дзеняння

даведкі,

іншага

дакумента

2.1

Выдача выпіскі (копіі) з працоўнай кніжкі           

Акуліч Ю.І.,

дырэктар

тэл. +375 17 15 31542

                       

5 дзён са дня звароту           

бясплатна           

безтэрмінова

2.2

Выдача даведкі аб месцы работы,

службы і займаемай пасадзе

Акуліч Ю.І.,

дырэктар

тэл. +375 17 15 31542

 

5 дзён са дня звароту

бясплатна

безтэрмінова

2.3

Выдача даведкі аб перыядзе работы, службы

Акуліч Ю.І.,

дырэктар

тэл. +375 17 15 31542

 

5 дзён са дня звароту

бясплатна

безтэрмінова

2.25

Выдача даведкі аб знаходжанні ў адпачынку па догляду за дзіцем да дасягнення ім 3-х гадовага ўзросту

Акуліч Ю.І.,

дырэктар

тэл. +375 17 15 31542

 

5 дзён са дня звароту

бясплатна

безтэрмінова

6.1.1

Выдача дублікатаў пасведчанняў аб агульнай базавай адукацыі, пасведчання аб спецыяльнай адукацыі

Акуліч Ю.І.,

дырэктар

тэл. +375 17 15 31542

-заява з указаннем прычын страты пасведчання ці прывядзення яго ў нягоднасць; 

-пашпарт ці другі дакумент асобы;

-прыйшоўшае ў нягоднасць пасведчанне ў выпадку, калі пасведчанне прыйшло ў нягоднасць; -дакумент, які падцвярджае ўнясенне платы

15 дзён са дня падачы заявы

0,1 базавай вялічыні – за выдачу дубліката пасведчання аб адукацыі, дубліката аб выдачы пасведчання аб спецыянай адукацыі

безтэрмінова

6.1.2

Выдача дублікатаў атэстата аб агульнай сярэдняй адукацыі

 

 

Акуліч Ю.І.,

дырэктар

тэл. +375 17 15 31542

-заява з указаннем прычын страты атэстата ці прывядзення яго ў нягоднасць; -пашпарт ці другі дакумент асобы; 

-прыйшоўшы ў нягоднасць атэстат ў выпадку, калі атэстат прыйшоў у нягоднасць;

15 дзён са дня падачы заявы

0,1 базавай вялічыні – за выдачу дубліката пасведчання аб адукацыі, дубліката аб выдачы пасведчання аб спецыянай адукацыі

безтэрмінова

6.3

Выдача даведкі аб тым, што грамадзянін з’яўляецца вучням установы адукацыі (з указаннем іншых звестак, якімі валодае ўстанова адукацыі)

Шуткова А.У.,

намеснік дырэктара па АД

тэл. +375 17 15 31541

 

1 дзень са дня звароту

бясплатна

6 месяцаў

 6.15

 Прыняцце рашэння аб вызваленні або зніжэнні платы за карыстанне падручнікамі і вучэбнымі пасобіямі

Акуліч Ю.І.,

дырэктар

тэл. +375 17 15 31542

-заява з указаннем падставы для вызвалення або зніжэння платы; -пасведчанне інваліда – для сем’яў, у якіх адін ці абое бацькоў інваліды І або ІІ групы;

-пасведчанне аб нараджэнні – для асоб, якія з’яўляюцца дзецьмі асоб, пералічаных у падпунктах 3.2, 3.4, і 3.7 п.3 і п.10 арт. 3 Закона Рэспублікі Беларусь “Аб дзяржаўных сацыяльных льготах, правах і гаранц для асобных катэгорый грамадзян”; -пасведчанне інваліда аб праве на льготы бацькоў, удост аб праве на льготы ці даведка аб праве на льготы – для членаў сямей асоб, пералічаных у падпунктах 3.2, 3.4, і 3.7 п.3 і п.10 і падпунктах 12.2. і 12.3 п. 12 арт. 3 Закона Рэспублікі Беларусь “Аб дзяржаўных сацыяльных льготах, правах для асобных катэгорый грамадзян”; -пасведчанне інваліда – для дзяцей-інвалідаў ва ўзросце да 18 гадоў, інвалідаў з дзяцінства;

-выпіска з медыцынскіх дакументаў – для дзяцей, якія з’яўляюцца навучэнцамі ўстаноў, забяспечваючых атрыманне дашкольнай адукацыі, і хварэючых анкалагічнымі захворваннямі і хворых туберкулезам; -пасведчанне мнагадзетнай сям’і

да 1 верасня

 бясплатна

 З 1 верасня да заканчэння навучальнага года

6.16

Прыняцце рашэння аб вызваленні або зніжэння платы за харчаванне дзяцей ва ўстановах, забяспечваючых атрыманне дашкольнай адукацыі

Акуліч Ю.І.,

дырэктар

тэл. +375 17 15 31542

-заява з указаннем падставы для вызвалення або зніжэння платы; -выпіска з медыцынскіх дакументаў – для дзяцей з анкалагічнымі захворванняі, хворых туберкулезам, інфіцыраваных вірусам імунадэфіцыта чалавека; -пасведчанне інваліда – для дзяцей-інвалідаў; пасведчанне аб праве на льготы ці даведка аб праве на льготы – для членаў сямей асоб, пералічаных у падпунктах 12.2. і 12.3 п. 12 арт.3 Закона Рэспублікі Беларусь “Аб дзяржаўных сацыяльных льготах, правах і гаранц для асобных катэгорый грамадзян”

да 1 верасня

 бясплатна

 З 1 верасня да заканчэння навучальнага года

ВНИМАНИЮ  ГРАЖДАН!

Произвести оплату за осуществление административных процедур и запрашиваемые райисполкомом документы можно в ближайших банковских учреждениях:

- ЦБУ №602 филиала № 612 ОАО «АСБ Беларусбанк»  (г.Березино, ул. Садовая, 4) 

-РКЦ №7 в г. Березино филиала ОАО «Белагропромбанк»  (г.Березино,  ул. Победы, 2)

 

Перечень административных процедур, осуществляемых структурными подразделениями Березинского райисполкома, организациями Березинского района

свернуть

6.1.1. Заявление о выдаче дубликата

6.3. Выдача справки о том, что гражданин является обучающимся учреждения образования

  • ФИО специалиста:Акулич Юрий Игоревич - директор, тел. +375 17 15 31542
  • График приёма: Понедельник-среда, пятница с 8.00 до 16.00, четверг с 8.00 до 15.00
  • Срок осуществления процедуры: 1 день со дня обращения
  • Время действия документа: 6 месяцев
  • Стоимость: Бесплатно
  • Документы, предоставляемые гражданином:
  • Документы, запрашиваемые организацией:
  • Платежные реквизиты:
  • Нормативный документ:
Яндекс.Метрика © ГУО "Дмитровичская средняя школа Березинского района", 2023" ВЕБ-МАСТЕРСКАЯ.БЕЛ